Zadajte hľadaný výraz

  • Inzercia
Komerčné informácie Z ekonomiky

To, o čo majú roľníci najväčší záujem je teraz za výhodnejšiu cenu!

Už niekoľko týždňov prebieha cenovo zvýhodnená ponuka spoločnosti Hriadeľ na najpredávanejší traktor z jej portfólia. Za konečnú cenu 150 tisíc eur si môžete zakúpiť traktor FENDT 936 Vario, POWER.

„Nejedná sa o slovenské vnímanie slova akcia, keď na jednej strane misky váh si niečo zoberiete, ale na druhej si pridáte. Ide o ústretový krok voči slovenskému poľnohospodárovi, ktorý vznikol v spolupráci s nemeckým výrobcom. Bežná cenníková cena týchto strojov je 241 000 eur a na túto úroveň sa po predaji na akciu vyčlenených desiatich strojov aj vráti, ak nepočítame zľavy pre zákazníka“ hovorí Blažena Ácsová, marketingová špecialistka spoločnosti Hriadeľ.

Jej slová potvrdzuje aj záujem poľnohospodárov, ktorí si už niekoľko týchto cenovo zvýhodnených strojov zakúpili.

„Napriek tomu, že tohtoročná žatva bola pre poľnohospodárov až žalostne chudobná veríme, že investície do agrotechniky sa úplne nezastavia a v rámci slovenského trhu zostanú aspoň na úrovni minulého roka,“
hovorí Blažena Ácsová.

Stroj, ktorý by mal zvýhodnenou cenou prebudiť záujem poľnohospodárov o nákup techniky aj v roku 2012 ponúka tieto parametre:

Motor:
High Tech 6 valcový 24V Deutz Turbo motor, vysokotlakový vstrekovací systém Common-Rail, spätné vedenie ochladených výfukových plynov AGRex, chladený kvapalinou, zariadenie na spustenie studeného motora, výfuk umiestnený na A stĺpiku, odlučovač hrubých nečistôt a filter nasávaného vzduchu, možnosť neobmedzeného používania MERO (Metyl Ester repkového semena) podľa DIN EN 14214. Motor spĺňa všetky emisné limity podľa normy COM III. Objem uzamykateľnej palivovej nádrže 660 l.
Servisný interval motora je každých 500 mth (náplň 38 l).

Prevodovka Vario:
Plynulá s rozvetveným výkonom na mechanickú a hydrostatickú vetvu, rýchla zmena smeru jazdy joystickom. Dva jazdné rozsahy: 1. rozsah: rýchlosť vpred: 0,02-34 km/h, rýchlosť vzad: 0,02-20 km/h. 2. rozsah: rýchlosť vpred: 0,02-50 km/h, rýchlosť vzad: 0,02-33 km/h. 2x voliteľný tempomat v rozsahu 0,02-50 km/h.
Systém TMS (Traktor Management Systém – pre spoluprácu medzi motorom a prevodovkou, zaisťuje komfort a najnižšiu spotrebu PHM).
Integrovaný tlmič kmitov vývodového hriadeľa a spojka vývodového hriadeľa v olejovej náplni. Otáčky zadného vývodového hriadeľa: 750/1000 ot/min (1 3/4 Col, 6 drážok), voľba otáčok pomocou elektronického spínača. Ovládanie zadného vývodového hriadeľa na zadnom blatníku. Funkcia turbospojky.
Servisný interval prevodovky je každých 2000 mth (náplň 67 l).

Trojbodový záves:
Zadný TBZ kategórie 4 s rýchlospojkami so zdvihom 118 kN rovnako ovládaný aj z vonka. EHR elektrohydraulická regulácia s plávajúcou polohou na zadnom trojbodovom závese, integrovaný tlmič kmitov, predmontáž protipreklzovej funkcie. Zdvíhanie a spúšťanie hydraulických ramien trojbodového závesu pomocou jednočinných hydraulických valcov.

Pracovná hydraulika:
Axiálne čerpadlo, s max. prietokom hydraulického oleja 160 l/min.
4 DW dvojčinné hydraulické ventily vzadu ovládané elektohydraulicky s možnosťou regulácie prietoku oleja.
Možnosť odobrať až 87 litrov oleja z hydraulickej sústavy. Voľný prepad vzadu.
Tlak v hydraulike 200 barov. Chladič hydraulického oleja.
Servisný interval hydrauliky je každých 1000 mth (náplň 109 l).

Kabína s Variocentrom:
Komfortná plne odpružená X5 kabína FENDT, s trojbodovým vzduchovým odpružením, 5 stĺpikov, vyklápacie zadné sklo, stierač s ostrekovačom na prednom i zadnom skle, strešné vetracie okno, kúrenie, vetranie, automatická klimatizácia, rádio s MP3, 2×2 pracovné svetlá vpredu a 2 vzadu integrované v streche a na blatníkoch. Výstražný maják vľavo. Spätné zrkadlá. LCD Vario-Terminál, joystick, Vario-konzola, sú pripevnené k pravej lakťovej opierke vodiča. Držiak prílušenstiev na pravej strane. Výškovo nastaviteľná predná clona. Sedadlo pre spolujazdca, ktoré je vybavené automaticky navíjaným bezpečnostným pásom. Nové pneumaticky odpružené komfortné sedadlo vodiča, s automatickým bezpečnostným pásom, elektronické prípojky. Stĺpik riadenia – nachádzajú sa na ňom umiestnené prvky na ovládanie klimatizácie a osvetlenia.

Výbava:
Automatický záves pre príves
Vývod pre vzduchové brzdy 2 a 1 okruhové, parkovacia brzda.
Závažie do zadných kolies 2 x 1000 kg. Držiak predného závažia.

Predná náprava:
Hydropneumaticky na sebe nezávisle odpružené kolesá prednej nápravy, s jedno okruhovou brzdou, s reguláciou výškovej hladiny a s 300 mm cestou odpruženia, uzávierka odpruženia, planétový koncový prevod, vypínateľná lamelová uzávierka v olejovej náplni. 100% uzávierka diferenciálu (Locomatik). Hydraulické riadenie, volant nastaviteľný v pozdĺžnom aj zvislom smere, výkyvné predné blatníky.

Vpredu: Trelleborg 600/70 R34 Rozchod: 2100 mm
Vzadu: Trelleborg 710/75 R42 Rozchod: 2000 mm

Rozmery a váhy stroja:
Dĺžka: 5 655 mm
Šírka: 2 750 mm
Výška: 3 372 mm
Rozvor náprav: 3 050 mm
Svetlá výška podvozku: 570 mm
Pohotovostná hmotnosť: 10 360 kg
Maximálne doťaženie: 18 000 kg
Polomer otáčania: 6,58 m

Autor článku: Juraj Huba a propagačné materiály spoločnosti Hriadeľ
Zdroj obrázku:

0 0 hlasov
Hodnotenie článku
Odoberať komentáre k tomuto článku
Upozorniť ma
guest
0 Komentárov
Inline Feedbacks
View all comments