Zadajte hľadaný výraz

Branding VUB 2019 Jesen LEFT
Branding VUB 2019 Jesen RIGHT
Branding VUB 2019 Jesen TOP
Článok dňa Potravinárstvo Z domova

Výrobca z Marcelovej sa dostal do sveta. Dnes hľadá aj domáceho spotrebiteľa

chat_bubbleKomentáre: 0 visibilityZobrazenia: 3411

Úspešných a svetovo známych potravinárov pribúda aj na Slovensku. Patria k nim aj producenti biočipsov z Marcelovej pri Komárne. Export tvorí viac ako 90 percent ich produkcie.

„Spoločnosť Mclloyd´s ako rodinná firma začala ešte v 90-tych rokoch s produkciou oplátok, napríklad syrových. Na BIO sektor sme prešli v roku 2011. Odvtedy sme prioritne BIO producentmi. Ide o produkty z ekologického poľnohospodárstva, bez obsahu konzervantov. Vyvážame ich do štyridsiatich krajín sveta. Paradoxne, na Slovensku nás pozná menej ľudí, ako v zahraničí,“ uviedla zástupkyňa spoločnosti Katarína Hasillová.

Spoločnosť z Marcelovej vyrába 12 produktov v rôznych príchutiach. Vyváža ich napríklad do Kanady, Japonska, Kórey, Saudskej Arábie či Kuvajtu.

„Vyrábame produkty pre celú rodinu – máme čipsy pre deti od 7 mesiacov, taktiež pre väčšie deti, pre teenagerov aj pre dospelých. Keďže produkujeme pomerne veľké množstvo, suroviny čerpáme nielen zo Slovenska, ale dovážame ich aj z Maďarska, Českej republiky a iných krajín Európskej únie. U nás ich na našu produkciu nezoženieme dostatok,“ dodáva K. Hasillová.

Spoločnosti sa podarilo presadiť v zahraničí najmä pre dieru na tamojších trhoch a záujem tamojších spotrebiteľov o špecifické produkty, napríklad bezgluténové či bezlaktózové produkty. Za hranicami sa pred rokmi presadili najmä vďaka prezentácii na veľtrhoch.

„Začínali sme na veľtrhoch v zahraničí a treba povedať, že to nebolo jednoduché. Zahraničné trhy sú úplne iné ako náš. Vstup do týchto krajín bol ťažký a spočiatku nám pomohla aj podpora od štátu na rôznych výstavách,“ vysvetlila Zuzana Bodžárová z Mclloyd´s.

Produkty sa postupne stávajú známe aj na Slovensku – najznámejšie sú najmä takzvané Biosaury, predávané aj v niektorých reťazcoch.

„Je pravdou, že v zahraničí sme sa dokázali presadiť už pred rokmi. Ale postupne sa dostávame aj na slovenský trh, stretávame ľudí, ktorí nás poznajú a poznajú naše produkty, takže je to na pomerne dobrej ceste,“ uzatvorila Katarína Hasillová.

Autor článku: Ivana Kaliská
Zdroj obrázku: autorka - Výrobca z Marcelovej sa propagoval aj na výstave GASTRA.

Odber nových článkov na e-mail

Máte záujem stať sa pravidelným odoberateľom článkov z portálu poľnoinfo.sk? 1424 čitateľov od nás dostáva čerstvé informácie priamo na email každé ráno. Nečakajte a pridajte sa k nim aj vy.

Komentujte

Všetky polia sú povinné. Vaša emailová adresa nebude zverejnená a slúži iba ako ochrana pred spamom. Ak sa váš komentár v článku nezobrazí ihneď po jeho odoslaní, zachytila ho automatická antispamová ochrana. V tom prípade nás prosím kontaktujte a my daný komentár dohľadáme a manuálne schválime.