Zadajte hľadaný výraz

Z domova Zaujímavosti

Pozemkový fond otvára 1. augusta nové call centrum

Pozemkový fond otvára 1. augusta nové call centrum
insert_photoarchív poľnoinfo.sk

Slovenský pozemkový fond (SPF) pokračuje v modernizácii úradu. Po zavedení projektu centrálnej podateľne a po prechode na nový registratúrny softvér prichádza s ďalšou aktivitou, ktorá zefektívni procesy vo fonde.

Žiadatelia môžu od 1. augusta kontaktovať fond aj prostredníctvom nového call centra, ktoré bude v prevádzke na linke 02/20941000 počas pracovných dní v čase od 9:00 do 16:00 hod. Informoval o tom hovorca fondu Martin Kormoš.

Zamestnanci nového call centra SPF sú podľa neho pripravení pomôcť žiadateľom nielen s otázkami týkajúcich sa podania žiadostí na fond, ale aj zorientovať sa v pôsobení fondu a jeho jednotlivých úsekov či oddelení.

„Telefonáty boli doposiaľ v réžií našich referentov, ktorí popri bežnej práci spojenej s vybavovaním, spracovávaním a riešením žiadostí nevedeli desiatky telefonátov denne z časového hľadiska vykryť. Navyše, v mnohých prípadoch žiadatelia volali napríklad na nesprávnu klapku v úrade, čo agendu úradu často komplikovalo a  zdržiavalo,“ vysvetlila generálna riaditeľka SPF Adriana Šklíbová.

Nové call centrum zefektívni podľa Kormoša pracovné procesy vo fonde, ale okrem toho modernizuje úrad a rozšíri aj možnosti komunikácie s verejnosťou.

„S podobným projektom sme ešte na fonde nepracovali a všetky procesy sme nastavovali nanovo. Aj z toho dôvodu si stále nechávame priestor na ďalšie zlepšenie procesov v budúcnosti. Cieľ však ostáva rovnaký – zjednodušiť prácu našim zamestnancom a vyhovieť čo najväčšiemu počtu žiadateľov,“ povedala Šklíbová.

Generálna riaditeľka SPF zároveň upozornila, že SPF bude jednotlivé volania na call centrum zaznamenávať a vyhodnocovať z nich dáta, napríklad o požiadavkách klientov či počte hovorov a na základe týchto dát ďalej procesy v call centre upravovať a zefektívňovať.

„Cieľom tak môže byť napríklad aj automatizácia tejto služby,“ dodala Šklíbová.

Autor článku: TASR
Zdroj obrázku: archív poľnoinfo.sk

0 0 hlasov
Hodnotenie článku
Odoberať komentáre k tomuto článku
Upozorniť ma
guest
1 Komentár
Najlepšie hodnotené
Najnovšie Najstaršie
Inline Feedbacks
View all comments
Peter Glonek
Peter Glonek
1. október 2020 12:30

Volal som na call centrum nič som sa tam nedozvedel len to že mam čakať na odpoveď na moju žiadosť, pracovníčka ma nechcela prepojiť na osobu ktorá vybavuje moju žiadosť, nevedela mi podať žiadne bližšie informácie. Tak mi neostáva nič iné len čakať na odpoveď, kde bude napísané, že na… Celý komentár »