Poľsko. Hľadajú nové trhy pre bravčovinu
V máji plánujú predstavitelia poľskej Obchodnej komory navštíviť Južnú Kóreu v nádeji, že získajú nové odbytisko svojej bravčoviny na kórejskom trhu.
Šéf poľsko-kórejskej Obchodnej komory povedal, že prostredníctvom informačnej kampane v hodnote 2,4 mil. eur, Team Poland uskutoční veľkú reklamu poľskej bravčoviny po celej Kórey a USA.
Podľa slov Wislawa Rozanskiho, prezidenta Poľského zväzu výrobcov mäsovej produkcie, hlavný rozdiel poľskej bravčoviny od inej je v tom, akým spôsobom sú ošípané chované.
„My nemáme veľké farmy, čo nám umožňuje produkovať chutnejšiu bravčovinu. Zvieratám nepodávame hormóny ani iné chemické látky. Tiež dbáme na to, aby produkcia bola ekologická.“