Značkou kvality je najmä minister Simon
Dnešné (utorok, 24. mája) vydanie denníka Pravda informuje o využití štátnych peňazí, ktoré mali byť určené na propagáciu slovenských výrobkov, ale skončili v kampani, ktorá skôr prezentuje ministra pôdohospodárstva Zsolta Simona. I keď mala marketingová aktivita propagovať domáce potraviny, ktoré získali certifikát Značky kvality SK, tak v uverejnených inzerátoch sa spomínané logo kampane ani nenachádza.
Namiesto toho nájde čitateľ dvoch vybranných denníkov a dvoch časopisov skôr to, že Simon občanov ubezpečuje, že jeho prioritou je kvalita a bezpečnosť potravín a že je členom Mostu – Híd.
„V texte, ktorý som odsúhlasoval, nebolo uvedené, že som zo strany Most – Híd. Neviem, akým spôsobom sa tam dostala táto poznámka,“ citoval Zsolta Simona, denník Pravda.
V inzerátoch, ktoré do konca roka vyjdú rezortnú pokladnicu na 34 tisíc eur, sa o propagácii slovenských výrobkov nehovorí. Skôr sa zameriava na výpočet krokov ministerstva.
„Rezort pôdohospodárstva v súčasnosti tiež pripravuje novelu zákona o potravinách, ktorej cieľom je zvýšiť kvalitu a bezpečnosť potravín, zabezpečiť väčšiu objektivitu a nestrannosť kontroly a tým zabezpečiť vyššiu ochranu spotrebiteľa. Ďalším cieľom je vybudovať efektívny systém predaja konečnému spotrebiteľovi,“ uvádza sa v inzeráte.
Uverejnenie fotografie ministra pôdohospodárstva, namiesto loga samotnej Značky kvality SK, odôvodňuje hovorca ministerstva pôdohospodárstva Juraj Kadáš tak, že Simon bol v minulosti iniciátor tohto projektu.
„Človek by nemal mať dojem, že je to najmä o ministrovi a o tom, čo presadil,“ uviedol Ivan Rončák z Transparency International a dodal, že keďže Zsolt Simon propaguje hlave seba, mal by nato prispieť zo svojich, alebo straníckych peňazí.
Je to ale hlupáčik!
mam pocit, že hlupák a navyše arogantný
Keď to v bolševickom plátku napíšu.