Poľskí potravinári zvolili novú marketingovú stratégiu
Poľskí výrobcovia potravín začali v Česku bojovať s nelichotivou povesťou lacnej nekvality. Jej prekonanie spájajú s marketingovou stratégiou výrobkov kvalitného a ekologického farmárskeho jedla.
Informuje o tom na internetovej stránke spravodajský kanál Českej televízie ČT24. Novou stratégiou chcú zaujať českých zákazníkov, ktorí sú po potravinárskych škandáloch z minulých rokov k potravinám z Poľska čiastočne zdržanliví. Do Prahy priviezli na dva dni to najlepšie, čo dokážu vyrobiť.
Poľskí potravinári vyrazili do boja s heslom Svet má chuť na poľské jedlo. Chcú zaujať domácimi údeninami, hovädzím mäsom, alebo rozdávaním čerstvého ovocia
V tomto desaťročí poľským potravinárom v Česku urobili zlé meno škandály ako tie, že do výrobkov dávali technickú soľ namiesto kuchynskej, či pokazené vajíčka v prášku.
Poľská strana napriek opakovaným výzvam nechcelo poskytnúť informácie o sporných potravinách, u ktorých jestvovala možnosť, že sa mohli dostať do Česka.