Zadajte hľadaný výraz

Potravinárstvo Z domova

Bánovecká mliekareň vlani dosiahla tržby viac ako 50 miliónov eur

Bánovecká mliekareň vlani dosiahla tržby viac ako 50 miliónov eur
insert_photoFacebook Bánovecká Mliekareň

Bánovecká mliekareň vlani dosiahla tržby vo výške viac ako 50 miliónov eur. Mliekareň spoločnosti Milsy v uplynulom období zdvojnásobila výrobné kapacity, preinvestovala viac ako 11 miliónov eur, jej produktové portfólio zároveň prešlo komplexným rebrandingom. TASR o tom vo štvrtok za spoločnosť informoval Pavol Remiaš.

“Všetky zmeny a investície nám umožnili viac ako zdvojnásobiť výrobnú kapacitu a rovnako tak aj zdvojnásobiť čistý obrat za obdobie približne posledných piatich rokov,” skonštatoval generálny riaditeľ a predseda predstavenstva spoločnosti Rastislav Lupták.

Spolu s postupným zvyšovaním výroby firma podľa neho pristúpila aj k rozšíreniu skladovacích priestorov a v neposlednom rade k zlepšeniu sociálneho zázemia zamestnancov.

Spoločnosť realizovala i akvizíciu Bryndziarne a syrárne Zvolenská Slatina, ktorá sa od februára tohto roka stala novou značkou firmy.

“V novej ére tejto najstaršej a od roku 1797 až do dnešných čias nepretržite fungujúcej bryndziarne na svete sme už spolu s naším partnerom pre strategický marketing začali pracovať na budovaní a posilnení aj tejto značky,” priblížil člen predstavenstva Bohuslav Šiko.

Firma sa zaoberá výrobou produktov z mlieka, medzi ktorými sú syry, smotanové nátierky, tvaroh, smotana či jogurty. Vznikla v roku 1954. V súčasnosti zamestnáva takmer 300 ľudí z Bánoviec nad Bebravou a okolia.

Autor článku: TASR
Zdroj obrázku: Facebook Bánovecká Mliekareň

0 0 hlasov
Hodnotenie článku
Odoberať komentáre k tomuto článku
Upozorniť ma
guest
0 Komentárov
Inline Feedbacks
View all comments