Zadajte hľadaný výraz

  • Inzercia
Komerčné informácie Z ekonomiky

Výkon, ktorý vidíte lepšie aj z kabíny

Výkon, ktorý vidíte lepšie aj z kabíny
insert_photoFendt novej rady 700 Vario

V júni predstavil nemecký výrobca Fendt novú traktorovú radu 700 Vario. Jej výkon sa pohybuje od 200 do 240 konských síl a používateľovi ponúka novovyvinutú kabínu VisioPlus, najmodernejšou technológiou motora, ale i úspornú palivovú technológiou SCR pre následnú úpravu výfukových plynov.

„Kabínu VisioPlus charakterizuje súvislé čelné okno, ktoré siaha až po strechu a tým výrazne zlepšuje viditeľnosť. Vario 700 s celkovou plochou presklenia až 6,1 m² a bez závesnej lišty na pravej strane, ponúka vo všetkých oblastiach použitia najlepšiu viditeľnosť z traktora. Týmto spôsobom je zabezpečené výnimočné pracovné pohodlie a to nielen pre čelný nakladač, alebo pri komunálnych prácach, ale pre všetky typy použitia,“ uviedol Sepp Nuscheler, tlačový hovorca Fendtu.

Kabína oproti predchádzajúcej rade ponúka i tretí systém odpruženia. Po mechanickom a pneumatickom je novinkou trojbodové odpruženie s centrálnym ramenom a vzduchovými vankúšmi, ktoré je známe z traktorov rady 800 a 900 Vario. Z týchto výkonových rád si najmladší z radov Fendtov požičal i Variotronic.

„Nový terminál, ktorý je teraz k dispozícii v dvoch rozličných verziách, má jednoducho usporiadané, užívateľsky príjemné menu a praktickú dotykovú obrazovku, známu z obľúbených elektronických zariadení a je skombinovaný s robustnosťou, ktorá poskytuje potrebnú odolnosť na zvládanie činností terénneho traktora,“ povedal Sepp Nuscheler.

Nový rada traktorov Fendt je poháňaná 6 litrovým a 6 valcovým motorom Deutz so štvorventilovou technológiou s 1600 barovým, akumulátorovým, vysokotlakovým vstrekovacím systémom.

„Na zabezpečenie zhody s emisnou normou 3b a na maximalizáciu účinnosti sme do traktorov zabudovali palivovo úspornú technológiu SCR,“ hovorí Sepp Nuscheler.

Táto technológia je už na trhu dobre etablovaná a jej presvedčivá palivová účinnosť bola potvrdená prvými nezávislými skúškami: s 245 g/kWh, 828 Vario s 280 konskými silami, veľký brat radu 700 Vario, dosiahol v skúške DLG PowerMix nevídaný výsledok. Pretože po spaľovacom procese prebieha následná úprava výfukových plynov močovinovým roztokom AdBlue, nie je potrebná recirkulácia výfukových plynov, čo znamená, že motor sa môže optimálne doladiť na ekonomickú spotrebu paliva a silný jazdný výkon.

„Traktory radu 700 Vario už dosahujú maximálnu rýchlosť 50 km/h pri nízkej, palivovo úspornej rýchlosti motora 1700 ot./min. Veľký maximálny krútiaci moment 1058 Nm pri 1450 ot./min. (724 Vario) taktiež uspokojuje najvyššie výkonnostné nároky,“
povedal Sepp Nuscheler.

V prevodovke Vario bolo zosilnené ložisko a planétové súkolie, čo umožňuje optimálny prenos výkonu nového radu 700 Vario.

Ponúkaný výkonový rozsah v kombinácii s výnimočnou viditeľnosťou, kompaktnými rozmermi, širokým výberom vyváženia a typu pneumatík a maximálnou rýchlosťou 50 km/h umožňuje široký rozsah použitia od náročných terénnych činností, cez univerzálne činnosti na pastvinách, činnosti s riedkymi riadkovými kultúrami až po cestnú prepravu a prácu s čelným nakladačom.

Autor článku: Juraj Huba - poľnoinfo.sk
Zdroj obrázku: Fendt novej rady 700 Vario

0 0 hlasov
Hodnotenie článku
Predchádzajúci článok
Odoberať komentáre k tomuto článku
Upozorniť ma
guest
0 Komentárov
Inline Feedbacks
View all comments