Zadajte hľadaný výraz

  • Inzercia
Komerčné informácie Z domova

Kvalita za výhodné ceny je v tomto reťazci stále na prvom mieste

Kvalita za výhodné ceny je v tomto reťazci stále na prvom mieste
insert_photoKaufland

Aktuálne zdražovanie, ktoré spôsobujú rastúce ceny surovín a energií vo všetkých oblastiach, núti spotrebiteľa viac ako kedykoľvek predtým zvažovať, čo si vloží do nákupného košíka. Kaufland aj v tejto zložitej situácii myslí na svojich zákazníkov a ponúka im pestrý sortiment kvalitných výrobkov za čo najvýhodnejšie ceny.

„Priania našich zákazníkov sú našou hlavnou prioritou. Spolu so zákonnými požiadavkami tvoria zároveň základ pre vývoj a výrobu všetkých produktov našich privátnych značiek. Ich chuť a kvalitu ovplyvňujú rôzne faktory, ako napríklad receptúra a suroviny, ale aj dodávatelia a výroba. Našim primárnym cieľom je zladiť ich v tom najlepšom pomere k cene,” konštatuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Reťazec v rámci svojich privátnych značiek aktuálne ponúka zákazníkom 4 349 produktov naprieč celým sortimentom. Samozrejme v ňom kupujúci nájdu aj širokú paletu iných značkových výrobkov.

Spolupracujú pri receptúrach

Pestovateľov, výrobcov či dodávateľov si Kaufland vyberá veľmi starostlivo. S mnohými spolupracuje už dlhé roky a za ten čas sa im spoločne podarilo vybudovať vzájomnú dôveru v obchodných vzťahoch, čo je dôležité pre obe strany.

Reťazec sa zároveň spolupodieľa na príprave mnohých receptúr vlastných privátnych značiek, pričom kladie dôraz aj na suroviny vypestované, či vyrobené udržateľným spôsobom. Spolupracuje napríklad s pestovateľmi čerstvého ovocia a zeleniny s certifikáciou GLOBAL G.A.P., ktorá zahŕňa ochranu rastlín a zdravia pri práci, bezpečné a legálne používanie pesticídov, zodpovedné hospodárenie s vodou, či energetickú efektívnosť. Platí to aj pre producentov, ktorí dodávajú potraviny v bio kvalite pre vlastné značky Kauflandu, alebo aj textilný tovar privátnych značiek pre deti Kuniboo, Hip & Hopps, pre dámy Oyanda, pre pánov Townland, či bytový textil Liv & Bo, ktoré sú vyrobené z bio bavlny.

V súvislosti s ponukou zdravších potravín zaraďuje do sortimentu produkty so zníženým obsahom tuku, soli a cukru.

„Kupujúcim chceme ponúknuť kvalitu a zároveň im aj uľahčiť nakupovanie. Okrem zákonom požadovaných informácií, ako sú zloženie a výživové údaje, umiestňujeme na produkty našich privátnych značiek dôležité logá a pečate trvalej udržateľnosti. Tak môžu zákazníci na prvý pohľad  zistiť, že kakao alebo káva  boli  vypestované aj s ohľadom na životné prostredie, že nami ponúkané ryby pochádzajú z udržateľného rybolovu či zodpovedného chovu, alebo vďaka označeniu Nutriscore aj to, ako výživovo hodnotné sú jednotlivé produkty. To  postupne pribúda na obaloch našich privátnych značiek K-Classic, K-Bio, K-take it veggie, K-free a K-to go, či na výrobkoch produktového radu K–Z lásky k tradícii, avšak postupne aj na čoraz väčšom množstve výrobkov iných značiek,“ vysvetľuje Samuel Machajdík.

Systém kontroly garantuje kvalitu

Nespochybniteľnou zárukou dodržania kvality výrobkov sú nezávislé kontroly. Produkty, ktoré zákazník nájde v regáloch reťazca, sú pravidelne kontrolované externými skúšobnými ústavmi, ktoré preverujú ich zloženie, označenie, prípadné škodlivé látky a mikrobiológiu.

„Senzorické vlastnosti, ako je chuť, vôňa a vzhľad výrobkov kontrolujeme zasa pravidelnými degustáciami,“ dodáva S. Machajdík.

V prípade čerstvého sortimentu ovocia a zeleniny kvalitu ako prvý kontroluje dodávateľ. Následne tento sortiment podlieha prísnej kontrole pri dodávkach do centrálneho skladu, akosť preveruje aj vedúci predajne pri preberaní tovaru a viackrát denne zamestnanci priamo v predajni. Kaufland kontroluje kvalitu naozaj na každom možnom kroku.

Najviac slovenských výrobkov

K prioritám Kauflandu patrí aj dlhodobá podpora slovenských dodávateľov a rozširovanie podielu slovenských výrobkov v sortimente. Samozrejme, musia spĺňať prísne požiadavky reťazca na kvalitu, a darí sa im to. Medziročne narástol počet dodávateľov potravinových produktov so sídlom na Slovensku o vyše 10 %.

V  tejto súvislosti treba tiež spomenúť, že podľa prieskumu agentúry GfK z júla tohto roka Kaufland opätovne obhájil postavenie lídra medzi maloobchodnými reťazcami. Dosiahol prvenstvo s absolútnym počtom 6 475 vystavení slovenských produktov v 32 tovarových kategóriách a 92 podkategóriách. To znamená, že zákazníkom ponúkol v širokom sortimente svojich predajní najväčší počet vystavených slovenských produktov, z ktorých si mohli a môžu vybrať svoje obľúbené.

Autor článku: PR Kaufland
Zdroj obrázku: Kaufland

0 0 hlasov
Hodnotenie článku
Odoberať komentáre k tomuto článku
Upozorniť ma
guest
0 Komentárov
Inline Feedbacks
View all comments