Zadajte hľadaný výraz

  • Inzercia
Komerčné informácie Z domova

Kaufland dlhodobo podporuje regionálnych dodávateľov

Kaufland dlhodobo podporuje regionálnych dodávateľov
insert_photoKaufland

Pre menšieho výrobcu nie je jednoduché dostať sa do sortimentu veľkých reťazcov. Aj napriek tomu, že ponúka kvalitné výrobky, nedokáže zabezpečiť požadované objemy pre celú obchodnú sieť. Spolupráca s Kauflandom však môže byť prvým krokom, ako dostať svoj tovar na väčší trh.

Známy obchodný reťazec sa netají tým, že jednou z jeho stratégií je neustále zvyšovanie podielu slovenských výrobkov v sortimente. Darí sa mu to okrem iného aj vďaka dlhodobej spolupráci s dodávateľmi z regiónov. Väčšina z nich síce nemá kapacity na to, aby zvládli zásobovať 73 predajní naprieč Slovenskom, ale prevádzky vo svojom regióne áno. Sú to zvyčajne malé rodinné firmy, ktoré dávajú prácu ľuďom vo svojom okolí. Vďaka Kauflandu majú možnosť prezentovať svoje jedinečné výrobky väčšiemu počtu zákazníkov a dostať sa tak na väčší trh.

„V rámci projektu Z našich regiónov už šiesty rok ponúkame menším slovenským výrobcom priestor v našich predajniach, pravidelný odber a záštitu reťazca s pevnou pozíciou na trhu. Spestrujú náš sortiment svojimi produktami s tradičnou regionálnou chuťou, ale aj mnohými trendovými novinkami, ktoré si zákazníci obľúbili,“ vysvetľuje Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

CESTOVINY, CUKROVINKY, MÄSOVÉ VÝROBKY…

Regionálne výrobky od viac ako stovky menších dodávateľov sú aktuálne v ponuke predajní Kaufland po celom Slovensku. Presnejšie – spolu je to až 630 zalistovaných výrobkov, pričom najsilnejšie zastúpenie je v Žiline a najslabšie v Rimavskej Sobote.

Zákazník ich ľahko nájde v regáloch s výrazným označením Z našich regiónov. Sú medzi nimi výrobcovia cestovín, parených buchiet, knedlí, bryndze, tradičných oravských korbáčikov, cukroviniek, jogurtov, tvarohu, mäsových výrobkov, ale aj remeselného piva či vína. V praxi to väčšinou znamená, že v predajniach v Prešove nájdu zákazníci iné regionálne výrobky ako v Trnave. Alebo ešte inak povedané –  napríklad na Liptove si pochutnávajú na tradičných Liptovských droboch, v Bratislave zasa na Bratislavských rožkoch. Pre úplnosť dodajme, že najviac regionálnych produktov je v sortimente pečiva, mäsových a mliečnych výrobkov.

„Teší nás, že aj vďaka dlhodobej spolupráci s naším reťazcom sa mnohým lokálnym výrobcom darí rozvíjať podnikanie a svoje výrobky často ponúkajú aj za hranicami regiónu,“ dodáva S. Machajdík.

Potvrdzuje to aj Miroslav Vnenčák, manažér spoločnosti Šulíkove mäsové výrobky zo Starej Ľubovne: „Najskôr sme začali s dodávkami do predajne v našom meste,  postupne sme rozširovali sortiment a narastal aj počet predajní, dnes je ich osem. No máme ambíciu ďalej sa rozširovať a radi by sme ponúkali svoje kvalitné výrobky aj v ďalších prevádzkach Kauflandu. Je to náš najväčší obchodný partner a spolupracuje sa nám spolu veľmi dobre.“

VÝSLEDKOM SPOLUPRÁCE SÚ ÚSPEŠNÉ PRÍBEHY

Spojenie menších regionálnych výrobcov s veľkým reťazcom vytvorilo už mnohé úspešné príbehy a Kaufland verí, že pribudnú ďalšie. Viacerí z dodávateľov sa zhodujú v tom, že začiatky spolupráce boli veľkou výzvou, no v konečnom dôsledku im priniesla rozvoj, rozšírenie sortimentu, a nezriedka aj možnosť zamestnať nových ľudí.

Hoci ich nie je málo – za posledné dva roky ich počet vzrástol o 52 percent – obchodný reťazec stále hľadá nových obchodných partnerov, ktorí by obohatili sortiment novinkami. Ponúka im pomocnú ruku silného hráča na trhu, stabilný odbyt a viackrát do roka možnosť predstaviť svoje produkty v celej sieti predajní, teda aj mimo svojho regiónu. Pre každého regionálneho producenta je plusom know-how, ktoré spoluprácou s  Kauflandom získa. Patrí sem napríklad aj odborné poradenstvo týkajúce sa ekologického balenia produktov, vďaka ktorému môžu aj menší výrobcovia prispieť svojou troškou k ochrane životného prostredia.

Viac informácií o možnosti zapojenia sa do projektu, ako aj prihlasovací formulár nájdete na webstránke spoločnosti kaufland.sk/regionalnysortiment.

Autor článku: PR Kaufland
Zdroj obrázku: Kaufland

0 0 hlasov
Hodnotenie článku
Odoberať komentáre k tomuto článku
Upozorniť ma
guest
0 Komentárov
Inline Feedbacks
View all comments