Zadajte hľadaný výraz

  • Inzercia
Komerčné informácie Z domova

Aj prostredníctvom privátnych značiek podporujeme slovenských dodávateľov

Aj prostredníctvom privátnych značiek podporujeme slovenských dodávateľov
insert_photoKaufland

Vianočné sviatky prevetrali naše peňaženky, preto si na začiatku roka mnohí z nás dávajú záväzok, že budú viac šetriť. Rodinní ministri financií vedia, že na jedle a spotrebnom tovare sa dá usporiť slušná suma. Kde začať? Napríklad vhodným výberom produktov – privátne značky Kauflandu ponúkajú výhodný pomer kvality a ceny. Dodajme, že mnohé z nich sú slovenského pôvodu.

„V  našich predajniach ponúkame aj bohatú ponuku bio produktov, ktoré sú vo veľkom množstve zastúpené výrobkami našej vlastnej značky K-Bio,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Dôležitou súčasťou sortimentu je tiež exkluzívna rada K-Favourites, produkty pre milovníkov rastlinnej stravy a rastúci počet flexitariánov v produktovom rade K-take it veggie a výrobky radu K-Free, pre ľudí s rôznymi intoleranciami. Napĺňajú totiž ďalšie špeciálne požiadavky zákazníkov a aj z toho dôvodu sú stále obľúbenejšie.

Ďalšia privátna značka K-Classic navyše minulý rok získala v marketingovom programe Dôveryhodné značky ocenenie ako Najdôveryhodnejšia privátna značka na Slovensku.

Z lásky k (slovenskej) tradícii

Podpora domácich výrobcov je dlhodobo súčasťou obchodnej stratégie Kauflandu. Slovenské produkty sú zastúpené tak v stálom, ako aj akciovom sortimente, a to najmä v mliekarenskom, pekárenskom, vinárskom a hydinárskom segmente a v ovocí a zelenine. V ponuke nájdu zákazníci aj 100 % slovenské hovädzie, bravčové a sezónne jahňacie mäso. Hydinové mäso takisto pochádza výlučne od slovenských a českých producentov.

Dlhoročnou spoluprácou s domácimi dodávateľmi prispieva Kaufland okrem iného k posilneniu slovenskej ekonomiky a zamestnanosti v rôznych regiónoch Slovenska. V tomto smere realizuje viacero vlastných aktivít. Jednou z nich je projekt vlastnej značky K-Z lásky k tradícii, ktorý si zakladá na výrobe slovenských výrobkov zo slovenských surovín a je v sortimente reťazca už piaty rok.

„Na základe mnohých prieskumov a dotazov zákazníkov sme si všimli, že ľudia čoraz častejšie hľadajú kvalitné slovenské potraviny. Aj preto v roku 2018 vznikol náš vlastný rad Z lásky k tradícii. Pozostáva z poctivých slovenských produktov pripravených z kvalitných lokálnych surovín a teší nás, že si ich zákazníci obľúbili. Aj preto sme si stanovili cieľ, že produktový rad – od minulého roku už s inovovaným názvom K-Z lásky k tradícii – značne rozšírime. Pandémia nás, žiaľ, v tomto kroku mierne spomalila, a to najmä v dostupnosti slovenských surovín, dodacích lehôt pre udržateľnejšie obalové materiály a celkovo v zmysle nových spoluprác. Toto obdobie sme však okrem redizajnu obalových materiálov využili aj na ich optimalizáciu a zamerali sme sa na kvalitu vstupných surovín, ich udržateľný pôvod a pestovanie, ako aj na úpravu existujúcich receptúr,“ hovorí Silvia Hrušovská, vedúca oddelenia privátnych značiek v Kauflande.

Pod vlastnou značkou K-Z lásky k tradícii nájdu kupujúci vo všetkých 74 predajniach na Slovensku pestrý sortiment mliečnych aj mäsových výrobkov vyrobených zo slovenských surovín.

V stálom sortimente aj regionálne výrobky

Ďalší veľmi úspešný projekt Z našich regiónov podporuje regionálnych výrobcov naprieč Slovenskom. Sú to často malé rodinné firmy, ktoré zamestnávajú ľudí zo svojho okolia a ponúkajú tradičné výrobky z regiónu, alebo aj trendové novinky. Zatiaľ nemajú kapacitu zásobovať celú sieť reťazca, ale dodávajú produkty do okolitých prevádzok. Kaufland aktuálne takto spolupracuje so 110 regionálnymi dodávateľmi, ktorí mu dodávajú až 572 rôznych výrobkov.

Kvalitné produkty dodávajú do reťazca pestovatelia, výrobcovia či dodávatelia, ktorých si Kaufland vyberá veľmi starostlivo. S mnohými spolupracuje už dlhé roky a za ten čas sa im spoločne podarilo vybudovať vzájomnú dôveru v obchodných vzťahoch, čo je dôležité pre obe strany. Reťazec sa zároveň spolupodieľa na príprave receptúr vlastných privátnych značiek, takže i takýmto spôsobom dohliada na ich kvalitu a zodpovedné budovanie sortimentu.

Autor článku: PR Kaufland
Zdroj obrázku: Kaufland

0 0 hlasov
Hodnotenie článku
Odoberať komentáre k tomuto článku
Upozorniť ma
guest
0 Komentárov
Inline Feedbacks
View all comments